Колеги моля някой който е имал такъв проблем и го е отстранил по един или друг начин да сподели Значи колата е с климатроник смених преди 2 дена филтъра на климата разглобих таблото и смених кранчето с което се регулира топлия и студения въздух което е на малкото радиаторче под жабката че клапата беше клеясала и не отваряше въобще между временно надух и проверих с въздух и самото малко радиаторче и не установих от някъде да илиза въздух демек читаво е или поне така ми се струва на мен течността от казанчето не ми се губи не капе отпред в краката климатика го пълних лятото духа яко студ значи има достатъчно фреон нупих спрей за прочистване на системата и когато сменях филтъра третирах и въздуховодите спазвайки инструкцийте от стикера залепен на спрея който купих от Практикер не установих да има запушен въздуховод а и като пусна парното или климата струята въздух е доста силна дотук добре но когато вали дъжд или навън е студено под 2-3 градуса и колата не е работила дълго време особено сутрин рано като вляза да я запаля и дишам се запотяват веднага стъклата първо предното а в последствие и страничните и задното значи като пусна парното и подчертавам не натискам копчето економи демек го пускам на клима и започва да духа с фреон но духа все още студен въздух защото колата е студена все още не е загряла издухва предния прозорец за около 15-20 секунди и го изчиствано пак казвам със студен въздух явно оеднаквява външната с вътрешната температураи прозореца се изчиства идеално но в следващите 3-4 минути колата продължава да работи и започва да загрява постепенно ида духа хладък и в последствие топъл въздух предния прозорец постепенно започва отново да се замъгляват стъклата отпред от страни и в последствие и задното вода не тече от тях но са яко замъглени същия ефект се получава и когато навън вали дъжд Въздушната струя съм я насочил към стъклата и дори и с най голямата мощност да го пусна да духа нищо не изчиства трябва да духа поне 6-7 минути за да има някакъв ефект и това е при положение чедуха климата с фреон бутончето на което пише економи е изключено и зададената темперетура на дисплея е от порядъка на 25-28-30и повече градуси ефектът е никакъв стъклата си стоят замъглени и друго което ми прави впечатление стъклата са изчистени по някакъв начин навън вали или пък е много судено вътре в купето парното работи и подържа темперетура от около 27-30 гр в момента в който натисна бутончето економи и то светне и задейства за около 30-40 секунди прозорците веднага замъгляват отново и пак същия ад моля за вашите мнения или препоръки дайте акъл как да се справя с този сериозен поне за мен проблем
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа155 ТД яко се замъгляват и потят стъклата
Collapse
X
-
Верно е ужас - и при мен е така. тия спрейчета трябва да ги пробвам, че хич не е комфортно да се кара по слух.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от lulin racing Покажи съобщениеНебих казал,че е при всички тоя проблем........ при мен нещо липсва
тая зима ще пробвам с климатик да суша стъклата(сега работи) - че иначе си в кофти вярно, но климата изсушава въздуха и би трябвало да суши и стъклата тогава!
отделно може да видите в какво положение ви е клапата за входден въздух - ако е залепнала в затворено положение - ще се запотява яко явно! Моята е с счупена ос, явно и стои целогодишно отворена
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Само да споделя: щом компресора ми работи, може да съм пуснал да духа в краката дори, стъклата са идеално чисти. Просто съм си решил- щом вали, задължително карам на 'ауто'.
Лошото е, че под 5- 6 градуса навън компресора се изключва...
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениесподелям! проблема го има но не винаги
тая зима ще пробвам с климатик да суша стъклата(сега работи) - че иначе си в кофти вярно, но климата изсушава въздуха и би трябвало да суши и стъклата тогава!
отделно може да видите в какво положение ви е клапата за входден въздух - ако е залепнала в затворено положение - ще се запотява яко явно! Моята е с счупена ос, явно и стои целогодишно отворена
155 2.5 V6
Passat 2.5 TDI 180hp highline
Comment
-
И каква ще да е таз причина и аз се питам вече 4 есени и 4та зима иде при какви ли майстори и климатикаджий ли не ходих и пак нищо всички казват че не би требвало да е така щом всичко си работи и е проверено но уви проблема си съществува и все още не е решен а един приятел каза ай стига бе ти не караш опел а Алфа това е не възможно Глеам колегите с другите таратайки идват на бач със сухи стъкла а мен ме питат от Хималайте ли идвам и се ебават кой с голфче кой със ситроенче и тн Какви са тези спрейчета /аз ги знам/ но има ли файда от тях и колко са ефикастни моля за конкретна използвана и изпитана марка от къде да си купя и как да третирам като с Раундъп ли
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеДобре де, има ли вариант някъде да остава вода и оттам влагата? Не съм запознат със системата на 155- цата.... Тия кичета или к`вито са там лайна под фабричния имитатор на мокет, ако знаете, как хубаво задържат водата. За сметка на това, в последствие, обикновено стават на нещо като кал с конци
. Това лято олекотих колата с 15-тина - 20 кг като ги пратих в кофата.
Иначе при мен - прозорците на задните врати съм ги отписал - при валеж или студ са си вечно мъгляви - там управия няма. На задното моря мъглата с нагревателя, а и ползвам основно страничните огледала, та с него проблеми нямам. Със стъклата на предните врати като цяло нямам проблеми - бързо се издухват. Челното, обаче е друга бира. Нямам клима, т.е. въпросната преебваща се клапа (още едно т.е. - имам постоянно отворена дупка за външен въздух), което при дъжд не ми помага особено и като цяло голямо обдухване отнася стъклото, а ако бързам играят и парцалите като едно време в жигулаторите и панцерите. Зимно време е още по-интересно. По някога, рядко, но ми се се случвало няколко пъти да играе и скрежочистачката, ама от вътрешната страна на челния джам. Избърсвам изпопадалата скреж по таблото, по възможност преди да се е разтопила, и потеглям. И те тека...
След отстраняването на влагосъбиращата изолация се нядявам тая есен и зима, поне да съм намалил проблемът.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Напълно съм съгласен с Trendi, а имам чувството че тази клапа за климатика винаги застава на полузатворено положение от засмукването на вентилатора и струята от вън при висока скорост,ще трябва да я застопоряваме на пълно отворена.sigpicSelenia 20K for Alfa Romeo
Comment
-
Колеги и външната клапа под въздушния филтър съм отворил напълно и вътрешната клапа която се намира на самото моторче е отворена постоянно за външен приток на въздух понеже нали се сещате какво се е случило на 1-2 от пластмасовите зъбчета на моторчето за външна и вътрешна циркулация на въздуха но да не зачекваме и другия гаден проблем за тея смотани и скъпи моторчета където 2ра употреба ги няма почти никъде а нови струват една торба с пари но това е друга болна тема Та снощи гледах некви мачове и пих 4-5 рикийки днес сутринта и вали и е студено сега излизам за работа та сега ще дишам срещу стъклото дано с тия алкохолни изпарения и заедно с пусната клима да не се замъгляват стъклата и ако има ефект моментално ще сигнализирам
Comment
-
У мене напоследък се прокрадва едно съмнение че като вали се просмуква вода от стъклото и капе върху филтъра на купето. А от там влага в изобилие.
Другото е че наличието на замърсяване по стъклото е идеален източник на запотяване така че по-честичко ги чистете.
Лично аз не съм фен на спрейовете защото после по стъклото идеално залепва прах и всякакви боклуци и после става мазалоAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
Comment